2011. december 25., vasárnap

Ingyen elvihető Kölyök kutya karácsonyi ajándéknak - Jelenlegi ára: 1 Ft

Kedves leendő gazdim!
Én egy mások által aranyosnak tartott kisfiú kutya vagyok.
Jelenleg az anyukámmal élek Tatabányán aki egy ordas német juhász, az apukám  az egyik szomszédban lakik ő pedig egy magyar vizsla.
Nem tervezett egyke kölyök vagyok, de azért szeretnek, és szeretnék ha jó gazdim lenne.  
A születésnapom 2011 November. 1. -jén van, így tökéletes Karácsonyi Ajándék lehetek. Már most is elég önálló és erős vagyok, így már egyedül is megállok a saját lábamon. Már mindent megeszek amit csak kapok.
Az utolsó képen a két éve született édes testvérem látható, talán én is pont ilyen nagy és erős kutya leszek ha felnövök.  
Nagyon keveset kérek, egy kedves szóval egy simogatással beérem és cserébe hű társa leszek bárkinek amíg csak élek. Odaadóan őrzöm a házat, megugatok és megharapok akit csak kell.
 Teljesen ingyen elvihető vagyok csak egy ígéretet kell tenned hogy nagyon fogsz rám vigyázni.
Ha lehetséges szeretném a Karácsony Szent Estéjét már az új gazdimmal tölteni, akkor én lennék a világon a leges-legboldogabb kölyökkutya.



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-12-24 13:17
. Ingyen elvihető Kölyök kutya karácsonyi ajándéknak - Jelenlegi ára: 1 Ft